75 Kreeft #podcast - Frits Snel - De professionalisering van Tony's Chocolonely

75 Kreeft #podcast – Frits Snel – De professionalisering van Tony’s Chocolonely

Tony’s Chocolonely toont hoe een bedrijf maatschappelijke impact en commercieel succes kan verbinden. Als missiegedreven onderneming strijdt het merk tegen moderne slavernij in de cacaosector, zonder concessies te doen aan groei en winstgevendheid. Met vijf unieke sourcingsprincipes en een heldere strategie transformeert Tony’s de chocolade-industrie. Opvallend: slechts 5 procent van de klanten kiest specifiek voor duurzaamheid, maar dat vormt geen belemmering voor hun succes. De boodschap is helder: ondernemerschap kan tegelijkertijd sociaal relevant en commercieel aantrekkelijk zijn.

Neem de uitdaging aan om impact en rendement te combineren in jouw bedrijfsmodel.

Bekijk hier het fragment of de volledige podcast:


Wil je Yousri boeken als keynote spreker over verandering en innovatie, of een workshop voor jouw team?
Neem contact op via de contactpagina.