[title]

Kreeft podcast #87 – Robert Collignon over klantstrategie, digitalisering en doorbreken van silo’s

Technologie dwingt organisaties om zichzelf fundamenteel opnieuw uit te vinden. Robert Collignon, expert bij Deloitte Consulting, onthult hoe bedrijven kunnen evolueren door silo’s te doorbreken en klantbehoefte centraal te stellen. Digitalisering is meer dan een efficiëntieslag: het is een hefboom voor betekenisvolle interacties. De uitdaging ligt in het vinden van de juiste balans tussen technologische mogelijkheden en menselijke maat. Succesvolle organisaties herdefiniëren hun strategie vanuit klantperspectief, niet vanuit intern belang. Durf dus oude werkwijzen los te laten en technologie in te zetten als katalysator voor werkelijke klantrelevantie.

Praktische tip: Bevraag regelmatig kritisch jullie bestaande businessmodel vanuit klantperspectief.

Bekijk hier het fragment of de volledige podcast:


Wil je Yousri boeken als keynote spreker over verandering en innovatie, of een workshop voor jouw team?
Neem contact op via de contactpagina.